[linux] Vytvaranie a vzdialena sprava diskovych obrazov

Čtvrtek Listopad 8 09:02:02 CET 2007

On 08.11.07 07:50, Jan Novak wrote:
> Mam tu takyto problem:

Prosim ta, nastav si mailer tak, aby zalamoval riadky pod 80 znakov na
riadok. Odporucam 72-75 znakov na riadok.

> Na skole mame niekolko PC ucebni s roznymi PCckami a potreboval by som
> vytvorit obrazy particii ako NTFS tak aj EXT3, kedze mame aj dual booty.

To robi partimage. Skusal som ho len na NTFS a tam fungoval pokial som
neskusil rozbalit image na inom disku.

Videl som este DriveImgge ale ten je pre DOS. NA druhu stranu s NTFS pracuje
perfektne.

> Dalej tieto particie by som umiestnil na server a potreboval by som
> vymysliet v pripade potreby automaticku obnovu PCciek priamo zo servera
> streamovanym prenosom obrazu, ktore bude hned \"real-time\" obnovovane na
> prislusnu particiu (takto to dokaze napr. Norton Ghost). Na PC-ckach by
> boli male udrzbove particie, z ktorych by nabehol linux s prislusnym
> skriptom, ktory by manazoval cely proces obnovy.

partimage vie robit ako sietovy server takze by mohol splnat co chces.
Obavam sa ze v pripade NTFS nemusi vzdy pracovat korektne :(

> Otazka znie, aky program v Linuxe dokaze robit streamovanu obnovu zo siete
> + zalohu aj NTFS particie. Alebo ak Vas napadne nieco lepsi, budem Vam
> vdacny za kazdu radu.

ak mi napadne este sa ozvem
"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler