[linux] Vytvaranie a vzdialena sprava diskovych obrazov

Milan Plzik emempi na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 09:12:09 CET 2007

On Št, 2007-11-08 at 07:50 +0100, Jan Novak wrote:
> [...]
> booty. Dalej tieto particie by som umiestnil na server a potreboval by
> som vymysliet v pripade potreby automaticku obnovu PCciek priamo zo
> servera streamovanym prenosom obrazu, ktore bude hned \"real-time\"
> obnovovane na prislusnu particiu (takto to dokaze napr. Norton Ghost).
> Na PC-ckach by boli male udrzbove particie, z ktorych by nabehol linux
> s prislusnym skriptom, ktory by manazoval cely proces obnovy.
>
> Otazka znie, aky program v Linuxe dokaze robit streamovanu obnovu zo
> siete + zalohu aj NTFS particie. Alebo ak Vas napadne nieco lepsi,

  Neviem, co presne sa mysli "streamovanou" obnovou. Znie to ako pripad,
na ktory sa da celkom dobre pouzit ntfsclone, ktory z nejakeho po sieti
pripojeneho filesystemu bude priamo obnovovat windowsovu particiu.

  Pokial sa jedna o "multicast", ktory vie norton ghost, veci uz
prestavaju byt take jednoduche. Existuju nastroje, ktorymi by sa dalo
dosiahnut aj nieco taketo, ale uz si to vyzaduje trochu viac (rychle
googlenie naslo napriklad mnc -- http://code.google.com/p/mnc/ ).