[linux] zalamovanie riadkov

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 8 10:26:38 CET 2007

Pozdravujem kolegovia,

podavam navrh na zrusenie pravidla ohladom zalamovania riadkov v
e-mailovom klientovi v tejto konfere. Kto je za?

Dovod: moj moderny e-mailovy klient Evolution so zobrazovanim
nezalomenyych mailov problem nema (a nemaval som problem ani v inych
klientoch - ak by som maval, asi by som ich vymenil za nieco lepsie), a
skor ma otravuje stale dookola citat buzeracie roznych ludi ohladom
zalamovania.

Ak navrh neprejde, tak mam alternativny navrh:

pridat do pravidiel bod, ze pripadne buzeracie za nedodrziavanie
pravidiel konfery sa maju smerovat nie na konferu, ale len
"previnilcovi".

Dakujem.

Jano