[linux] zalamovanie riadkov

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Listopad 8 10:35:07 CET 2007

Ahoj,

On Thu, Nov 08, 2007 at 10:26:38AM +0100, Jan Ostrochovsky wrote:
> podavam navrh na zrusenie pravidla ohladom zalamovania riadkov v
> e-mailovom klientovi v tejto konfere. Kto je za?

Minimalne ja som jeden hlasi proti tomuto navrhu.

> Dovod: moj moderny e-mailovy klient Evolution so zobrazovanim
> nezalomenyych mailov problem nema (a nemaval som problem ani v inych
> klientoch - ak by som maval, asi by som ich vymenil za nieco lepsie), a
> skor ma otravuje stale dookola citat buzeracie roznych ludi ohladom
> zalamovania.

Minimalne je nutne urobit upravu do mailmana, aby archivy upravoval a
zalamoval v nich riadky, co bude asi dost problem.
Resp. upravit vsetky web browsery. :-)

> Ak navrh neprejde, tak mam alternativny navrh:
>
> pridat do pravidiel bod, ze pripadne buzeracie za nedodrziavanie
> pravidiel konfery sa maju smerovat nie na konferu, ale len
> "previnilcovi".

Vzhladom na vela ludi, ktory toto pravidlo nedodrziavaju je dobre, ze o tom
informujeme vsetkych ucastnikov.
Navyse hlaska o zalamovani chodi len ako sucast ineho mailu, takze v tom
nevidim prolem, ziaden velky traffic to nevygeneruje.

		SAL