[linux] zalamovanie riadkov

Andrej Neština andrej.nestina na suzo.sk
Čtvrtek Listopad 8 12:13:46 CET 2007

Zdravim,

Mne osobne zalamovanie nevadi kedze pouzivam MSO, ale na webe je uz problem
:-), takze moj hlas je proti navrhu. Taktiez s tim maju asi problem
podaktory clenovia.

Tiez sa mi to stalo a dokonca mail bol v html formate :-)
Ale co ma trochu mrzi je ze ked da niekto navrh tak sa stane ze ho niekto
ukamenuje, aka fantomas :-). Viem ze kazdy sme iny, ale na druhej strane je
podla mna v pohode ked do odpovedi dostane previnilec aj upozornenie o
zalamovani.

Andrej Neština

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Jan Ostrochovsky
Sent: Thursday, November 08, 2007 10:27 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] zalamovanie riadkov

Pozdravujem kolegovia,

podavam navrh na zrusenie pravidla ohladom zalamovania riadkov v
e-mailovom klientovi v tejto konfere. Kto je za?

Dovod: moj moderny e-mailovy klient Evolution so zobrazovanim
nezalomenyych mailov problem nema (a nemaval som problem ani v inych
klientoch - ak by som maval, asi by som ich vymenil za nieco lepsie), a
skor ma otravuje stale dookola citat buzeracie roznych ludi ohladom
zalamovania.

Ak navrh neprejde, tak mam alternativny navrh:

pridat do pravidiel bod, ze pripadne buzeracie za nedodrziavanie
pravidiel konfery sa maju smerovat nie na konferu, ale len
"previnilcovi".

Dakujem.

Jano