[linux] Pripojenie na internet cez mobil (Nokia 3110c NAP profil)

Milan Plžík emempi na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 21:11:14 CET 2007

Ospravedlnujem sa za top posting, ale odpovedat si na jednotlive
casti mojho vlastneho mailu mi pride ako vcelku slusne blaznivy
napad:)

Chyba bola v tom, ze telefon akceptoval iba pakety do istej dlzky,
teda icmp echo request/reply presli, teoreticky aj DNS queries,
ale hocico okolo TCP, co mohlo presiahnut istu hranicu, zabilo
akukolvek dalsiu konektivitu. Surove pokusy zistili, ze
"ping 192.168.66.1 -s 989" funguje, ale pokus o
"ping 192.168.66.1 -s 990" zabije komunikaciu s telefonom.
Takze riesenim bolo spravit ifconfig bnep0 mtu 900 (nie je
optimalne, ale ako proof of concept fungovalo).

  Milan