[linux] browser vs. ping

Pavol Orszagh porszagh na centrum.sk
Pátek Listopad 9 15:59:24 CET 2007

vyberam si distro,tak skusam rozne live CDs - teraz skusam Slax.
moja konfiguracia:
PC mam pripojene k routeru ( Edimax - obsahuje DHCP server ) a ten je pripojeny na kablovy net.

mam nasledovny problem:
konqueror nezobrazi ziadnu stranku,koli timeoutu.
lynx zobrazi vsetko ok a rychlo ( tu istu stranku  ).
ping www.xyz.sk v poriadku
wget ide rychlo

ifconfig vyzera ok ( PC ma pridelenu spravnu IP od routera )
route vyzera v poriadku - ukazuje spravnu gateway ( ten router )
resolv.conf obsahuje spravne nameservery ( z routera )

poradite mi co mam pozriet,na co sa zamerat aby aj konqueror/opera/firefox behali normalne ?
vsetko je nastavene defaultne ako to nabehne z cd. proxy nemam ziadne.

mozno to suvisi s obsahom stranky,ale neviem co by som mal povypinat.
myslel som,ze browsery pouzivaju tie iste nastavenia ako napr. ping

z WinXP idu vsetky browsery ok, tak predpokladam,ze router je v poriadku

dik za kazdu radu
p.o.