[linux] novacik

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Sobota Listopad 10 11:38:36 CET 2007

Zalezi od povahy. Ak si sialenec a rad sa pasujes s problemamy, skus
gentoo, ak chces fakt len linux vyskusat, neriskuj, ze si odpalis data
na disku pri instalacii linuxu na disk a vyskusal live distribuciu.

Ak si hraci typ, skus live cd Morphix.
http://www.morphix.org/
Len vypalis, nabootujes a ides.

Ked sa bojis chyb pri instalacii a chces vyskusat linux len ako
nastroj na kancelarsku pracu (napriklad ziadne pripajanie videokamier,
fotakov a podobne), skus si stiahnut napriklad VirtualBox (virtualny
pocitac, na par kliknuti) a nainstaluj si do tohoto akykolvek linux.
ked daco pokazis, vymazes jeden subor na disku a mozes skusat odznovu,
bez rizika.

Ak si dacomu nepochopil (pisal som blbo) tak sa kludne ozvi.

PS: mnoho ludi odporuca ako prvy linux distribuciu Mandriva. Ja som
zacinal na mandraku, potom par rokov nic a potom gentoo. Aktualne som
v oknach, lebo som lenivy daco zriesit pre pohodlnost prace v linuxe a
hanbim sa za to :-(

--
Best regards,
 LuVar                            mailto:varga.lubomir at orangemail.sk