[linux] novacik

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Sobota Listopad 10 13:07:31 CET 2007

Nazdarek..

No ..kazdy tu poradi asi nieco ine..
Hadam najznamejsie su Fedora a Mandriva, a asi aj najviac  "user-frendly"

Ja osobne mam Mandrivu, a k "plnemu" pouzivaniu ma donutil notebook.
Stara dobra Toshiba SatellitePro 4200 / P3-550MHz, 384MB RAM// neskor
HDD40GB a DVDRW//
..kedze kazdy Windows bol  po naistalovani aplikacii cim dalej tym
pomalsi..

Asi by som ti na zaciatok poradil, kupit / ci stiahnut si LiveCD
niektorej z distribucii..
Konnopix, MandrivaOne, proste nieco co je postavne na "RPM" balikoch,
lebo tychto
distribucii je asi vacsina, a aplikacii v balikoch .rpm je dost.

Ja mam na linuxe vsetko co potrebujem, teda vsetky aplikacie na bezne
pouzivanie ako mal winows.
Ak nieco take nieje, existuje emulator wine, teda spustish a
nainstalujesh "exe" aplikacie.
"Jedine" v com mi to nepostacuje, su HRY. ak si chcem zahrat svoju
oblubenu hru, restartujem do Windowsu.

Z hladiska hardwareu nieje pri beznych veciach problem, a doporucujem ti
istalaciu urobit na iny (druhy)
harddisk. Urcite si potom omylom nepokazish ten na ktorom mash windows,
a kedykolvek sa k nemu
budesh moct vratit.