[linux] novacik

Martin Zázrivec mzazrivec na zoznam.sk
Sobota Listopad 10 17:23:25 CET 2007

Vsetkym dakujem, za radu.
Ja som zo ziliny a ak poznate niekoho kto by mi s tym vedel poradit z okolia
za, bol by som rad keby ste mu posunuli moj mail. zazracik na gmail.com
Dik

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Pavol Lajciak
Sent: Saturday, November 10, 2007 3:36 PM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux] novacik

Ahoj,
> Este som zabudol podotknut ze aj vo Windows som iba uzivatel, bez vacsich
> skusenosti

No zalezi, co od toho ocakavas - ake programy budes pouzivat.
A dobre je, aby si v okoli mal niekoho, kto Ti s tym bude vediet poradit.

Na vyskusanie by som Ti odporucal najskor live distribuciu.
Jej vyhodou je, ze sa spusta priamo z CD. Nevyhodou je, ze
je pomalsia ako "normalne" nainstalovany Linux.
Napr. Knoppix alebo Ubuntu/Kubuntu, ktore sa daju aj nainstalovat.
Mne sa zdaju najednoduchsie a maju dobru detekciu hardveru.

Ako instalovatelne distribucie sa mi pre zaciatocnikov zdaju fajn
Ubuntu/Kubuntu, OpenSuse.

PS: Kazdy Ti poradi nieco ine, kazdemu nieco ine vyhovuje, ale
zalezi od Tvojich poziadaviek a hardveru.

S uctou
Pavol Lajciak