[linux] browser vs. ping

Pavol Orszagh porszagh na centrum.sk
Neděle Listopad 11 12:41:34 CET 2007

>Aku presne chybu to napise?

Slax vypise nejaku hlasku po cesky...nieco ako stranku neni mozno zobrazit kuli vyprseni casoveho limitu...alebo tak nejak.
nic konkretne

dalsimi pokusmi som zistil,ze ked vypnem javascript a javu v prehliadaci,ze to niektore stranky zacne zobrazovat,ale niektore stale nie
(napr. sme,slsp...ma stale problem). ked zapnem javu/javasript, opat to nejde a ked ich zase vypnem,tak uz to nejde
este som skusal aj Fedoru 8 livecd a je to obdobne.

da sa nieco doinstalovat ohladom javy/javascriptu, aby to zobrazovalo vacsinu beznych stranok ?

vdaka, p.o.