[linux] Fetchmail a domenovy kos

DATARIX, s.r.o. datarix na datarix.sk
Čtvrtek Listopad 15 15:11:02 CET 2007

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> imho by si bolo lepsie pouzivat X-Envelope-To: ak sa v mailoch nachadza
> ten prvy, s postmastrom.

V manuali k fetchmailu sa pise (tusim uz od verzie 4.3.xx)
ze je mozne k envelope zadat kolko rovnakych riadkov sa ma preskocit.

tj. envelope 1 "Delivered-To" by malo sposobit, ze sa pouzije az druhy
vyskyt "Delivered-To"
ale nefunguje mi to, mozno to koliduje s dropdelivered
ked vsak dropdelivered nedam, tak postfix maily vracia (mail loop).

nejaky napad?

JK