[linux] Firmware pre router - MOUNT

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Úterý Listopad 20 10:57:42 CET 2007

Zdravim ludia..

Mam doma Asus AM200g ktory ma vo vnutry soft postaveny na linuxe (BusyBox).
Zariadenie je po HW stranke celkom schopne a spolahlive, co sa ale neda
povedat
o Web rozhrani, printservery, nastavenia DHCP a pod.

Zhanam teda nieco ine, nasiel som OpenWRT, OLEG firmware, a pod.
lenze nic z toho nepodporuje moj router (chip BCM6348 - Boardcom)

Neviete mi poradit este nejake dalsie projekty, kde by boli firmware pre
routre.??
..pripadne, ci by isiel namountovat image z Flashky,
upravit/skompilovat/zamenit
niektory zo softu v nom, a potom to flashnut do zadiaredia..

Diik..