[linux] Synchronizacia datumu a casu

Roland Turcan konf na rotursoft.sk
Úterý Listopad 20 23:30:20 CET 2007

Dakujem vsetkym za hint, ale este stale mam jednu otazku

ntpdate sk.pool.ntp.org

mi sice nastavi cas okamzite, ale mam ho o hodinu mensi ako by mal
byt. Casovu zonu mam nastavenu na Europe/Bratislava.
Neviem kde mozem najst "Daylight saving" volbu, ktora IMHO sposobu
tento posun.

Dakujem.

<<< 20.11.2007 17:46 - Mike "mike na spinet.sk" >>>

--
Best regards, TRoland
http://www.rotursoft.sk