[linux] Synchronizacia datumu a casu

Mike mike na spinet.sk
Středa Listopad 21 10:09:04 CET 2007

Roland Turcan wrote
> [Ntp] mi sice nastavi cas okamzite, ale mam ho o hodinu mensi ako by mal
> byt. Casovu zonu mam nastavenu na Europe/Bratislava.

Predpokladam, ze to znamena, ze v /etc/timezone mas Europe/Bratislava.
Ukazuje ti aj /etc/localtime na /usr/share/zoneinfo/Europe/Bratislava ?
> Neviem kde mozem najst "Daylight saving" volbu, ktora IMHO sposobu
> tento posun.
Pokial viem, tak posun na letny cas je sucastou nastavenia casovej zony, jedine co sa nastavuje extra je
v /etc/default/rcS , ze ci su systemove hodiny v GMT alebo lokalnom case.

Aku casovu zonu ti vypise date ?

Mike