[linux] Synchronizacia datumu a casu

Roland Turcan konf na rotursoft.sk
Pátek Listopad 23 08:26:41 CET 2007

<<< 21.11.2007 10:09 - Mike "mike na spinet.sk" >>>
M> Roland Turcan wrote
>>
M> Predpokladam, ze to znamena, ze v /etc/timezone mas Europe/Bratislava.
M> Ukazuje ti aj /etc/localtime na
M> /usr/share/zoneinfo/Europe/Bratislava ?

Ano presne.

M> Pokial viem, tak posun na letny cas je sucastou nastavenia casovej
M> zony, jedine co sa nastavuje extra je
M> v /etc/default/rcS , ze ci su systemove hodiny v GMT alebo lokalnom case.

Ale udiali sa mi dve divne veci.
Subory /usr/share/zoneinfo/Europe/Bratislava a Prague subory maju
timestamp zmeneny a ich velkost je NULA bytes!!!!

Skusil som to nastavit na Budapest a uz sa mi nastavili hodiny
spravne. Divne...

Mozno to je nejaky bug v RedHat 7.3, ...