[linux] vlc player za nat-om

Ing. Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Pondělí Listopad 26 21:34:37 CET 2007

Zdravim. Mam server-router s ubuntu 6.06 s iptables s NAT a potreboval
by som rozchodit vlc player v lokalnej sieti. Ide mi o to ako dostat
multicast-ove vysielanie ku klientom v sieti. Na webe sa opisuje
riesenie ako lokalny server so stream serverom napr. Darwin a iptables
forward-nem potrebne udp porty na stream server.  Ja vsak nemam vo
vnutri server. Ako to vyriesit? Je mozne stream server postavit priamo
na routry? Dakujem vopred za vsetky napady a navrhy.
Rudo