[linux] NTP a posun o 8-9hodin

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 10:35:30 CET 2007

ahoj,
dik za nakopnutie spravnym smerom. ano, problem sposoboval naozaj wmvare.

riesenie spocivalo v tom, ze sa na virtualnej masine naintaloval
wmvare-tools, vo .vmx subore (definicia virt.masiny) sa nastavila
hodnota tools.syncTime="TRUE". teraz su HW hodiny virtualnej masiny
synchronizovane s casom fyzickej masiny, bez potreby NTP (ta bezi len na
fyzickej masine).

mk