[linux] Otazka : Grafika

Bubak strazov na fred.utc.sk
Pondělí Říjen 8 15:11:00 CEST 2007

Avhjo.

Zdravim vsetkych, grafikov zvlast. Ja sa rad (poloprofesionalne = sem tam
naka zakazka, ale velmo riedko) bavim z grafikou. Od 2d (vektory) - COrel a
Adobe Ilustrator az po 3D (Lightwave, Max). Kvoli tomu musim mat doma aj
wokna. Inak vxsetko ostatne robim pod linuxom. Co sa tyka 2d-bitmapy, us len
gimp-only. A po kratkom intermezze moja otazka:
Poradte nake schopny 2d vektorovy pod linux, ak je.
A este radsej nejaky 3d, ale nie blender, lebo ten je naky cudny. Neco ako
sceda a tak mi radsej ani neradte. A us vobec nie pov. Ono sice renderer to
je dobry, ale keby aspon moray(hoc ma pramalo funkcii) bol pod linux, lebo
pisat sa mi subory do povu ozaj nechce.

Majte sa fine.

Bubak

P.S. Hate nekdo hopkins FBI? Kde hladat tych dvoch, co usli z banky
vrtulnikom. Do lesa sa jaxi tym clnom dostat neviem.