[linux] Problem : Bootovacia disketa

Bubak strazov na fred.utc.sk
Pondělí Říjen 8 15:11:00 CEST 2007

Ahoi

Moj problem : chcel by som vytvorit bootovaciu disketu, z ktorej by som
mohol nabootovat linux aj na PC, kde nie je. Teda, aby bol na nej aj neco
ine ako jadro. Ja som sa dostal le po to jadro , to som si nakompiloval a
potom som ho dal na disketu. Ked som disketu urobil bootovatelnu pomocou
lilo, tak mi to pisalo po nacitani jadra krenel panic, try to pass INIT=
option to kernel, ale ja neviem, co to ta init option je a ked som to skusil
pomocou mkbootdisk, tak mi to chelo nacitat nejaku root floppy, ktoru neviem
ako vyrobim, a co na nej ma byt.

Majte sa fine
Bubak