[linux] zachrana dat z disku

Martin Domany domany na uniba.sk
Pondělí Říjen 8 15:11:00 CEST 2007

>Po spusteni systemu Linux (RH5.2) som zistil, ze mi zmizlo cele rozdelenie
>disku (asi sa stalo nieco s FAT tabulkou).
>Viem nejako z toho stareho disku ziskat vypis povodneho rozdelenia disku
>(to, co vidim pri zadani "fdisk -l /dev/hdx")? Je tam niekde ulozeny nejaky
>subor, v ktorom by to mohlo byt zapisane?

Raz sa mi stalo, ze sa mi stratila partition table. Zvysok dna som stravil
tym, ze som binarne na disku hladal, cim je specificky zaciatok ext2
partition a kde mam tie zaciatky.
Bol som uspesny, ale celkom presne si to uz nepamatam. Myslim, ze tam boli
nejake bloky jednotiek a potom bloky nul, alebo cosi take.

Viem, ze som velmi nepomohol, malo to byt skor akesi povzbudenie v zmysle
"da sa to" :)  Hadam niekto napise aj nieco vyuzitelnejsie...

S pozdravom
		Martin Domany

Mgr. Martin Domany
spravca siete UK
Univerzita Komenskeho

email: domany na uniba.sk
tel.:  (07) 602 95 473
fax:   (07) 654 12 305
adresa:  Vypoctove Centrum UK, FMFI UK, Mlynska Dolina, 842 48 Bratislava