[linux] GTK engine QT

Jakub Ondrusek yak na gmx.co.uk
Pondělí Říjen 1 14:28:51 CEST 2007

Skusal sa niekto viac hrat s tymto grafickym engine? Vsimol som si, ze pri
niektorych GTK aplikaciach (konkretne Sylpheed, mailovy klient, ktory pouzivam)
sa pri pouziti GTK/QT enginu zobrazuju nespravne farby v texte. A tiez, ze
tento problem existuje pri niektorych verziach (niektorych konkretnych
kombinaciach nainstalovanych balikov?) a niektorych nie.

Mam na dvoch pocitacoch Gentoo, na jednom je vsetko najnovsie, na druhom cca
rok stare verzie, na tom novom sa to objavilo po poslednom emerge world.
Nemyslim si, ze sa to tyka konkretnej verzie, lebo som to uz zazil davnejsie
a nepamatam si, ako som to riesil.

Myslim, ze niekde v /usr/share su napisane mapovania farieb z QT na GTK,
vyskusal by som sa pohrat s tym, tiez som to niekedy videl ale neviem to
najst podla nazvu (asi tam neni v nazve ani gtk ani qt)

Vie niekto k tomuto nieco povedat, cokolvek?

Jakub Ondrusek