[linux] ldap autorizacia a limitovanie pristupu na shell

Jan Nemsak jan.nemsak na zooom.sk
Úterý Říjen 2 14:40:38 CEST 2007

Ahojte
Mam ldap server, v nom userov (posixAccount) a skupiny (posixGroup)
do ktorych su priradeni useri cez atribut memberUid

Vsetko funguje, maily, samba, ACL ...
teraz by som chcel vyclenit ze napr. na server linuxdev sa moze cez ssh prihlasit len urcita skupina a neviem ako na to.
Ide mi o to aby login mohli ziskat len nejaky useri z jednej skupiny, ale server ma samozrejme poznat vsetkych uzivatelov (napr. na filesysteme alebo v sambe)

viete ma niekam nakopnut?
skusal som nieco v /etc/pam.d ale nefunguje mi to

Dakujem

Jan Nemsak
zooom.sk s.r.o., Prievozska 32, 821 05 Bratislava
email: jan.nemsak na zooom.sk
www  : http://www.zooom.sk
tel  : +421 905 227 168
jaber: janko777 na jabber.cz