[linux] Kompatibilita Dell Power Edge 840

Kocur Kocur na erbe-ba.sk
Pátek Říjen 5 10:08:14 CEST 2007

Nazdarek..

Prednedovnom sme menili firewall...
a objednali sme si prave tento PE840
a slape bez problemov,..
sietovky rozpoznalo kedze su to Boardcom,
a so SAS radicom si poradila iba distribucia MDK2007 (2007.1)
kedze starsi kernel este tento radic nepoznal, a MDK2006 nepoznal disky.
Radic je "Hardwareovy", teda v /dev vidim sda sdb

Neviem ako je na tom debian, ale myslim si ze by nemal byt problem..

----- Original Message -----
From: "Mike" <mike na spinet.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Friday, October 05, 2007 9:40 AM
Subject: [linux] Kompatibilita Dell Power Edge 840

Zdravim,

dostal som ponuku na nejake servery od Dellu, tak sa chcem spytat na
vase skusenosti. Ponuka vyzera zaujimavo, ale ja osobne skusenosti
nemam, tak ci viete o niecom na co si mam dat pozor.

Ide konkretne o Power Edge 840, a ma to namontovany PERC 5i internal
RAID controller, PCI-e na SAS disky.

Na RAID je driver zrejme sucastou kernelu ako som pochopil z Googlu

Pozeral som stranky Dellu, maju samozrejme tabulku kompatibility s RHEL
a SUSE , stalo sa mi uz vsak pri HP, ze mali deklarovanu kompatibilitu ,
no ta bolo vo formate binarneho driveru pre konkretny release RHEL.

Ja by som chcel na masinu dat asi nejaky Debian, takze by som sa chcel
uistit ze vsetky podstatne drivery su volne dostupne. Mate niekto s
tymito servermi skusenosti ?

Dik za info.

Mike