[linux] Kompatibilita Dell Power Edge 840

Sobota Říjen 6 11:50:05 CEST 2007

On 05.10.07 09:40, Mike wrote:
> dostal som ponuku na nejake servery od Dellu, tak sa chcem spytat na
> vase skusenosti. Ponuka vyzera zaujimavo, ale ja osobne skusenosti
> nemam, tak ci viete o niecom na co si mam dat pozor.
>
> Ide konkretne o Power Edge 840, a ma to namontovany PERC 5i internal
> RAID controller, PCI-e na SAS disky.
>
> Na RAID je driver zrejme sucastou kernelu ako som pochopil z Googlu

mame PowerEdge 1955 (cepele aka blade). interny RAID funguje, ale ked
napriklad prehodis oba disky do ineho stroja, zosynchronizuje sa to pri
nabiehani systemu, postara sa o to BIOS, takze moze trvat aj hodinu kym
system nabootuje. Preto ideme vyskusat SW mirror
(inde uz SW RAID mame, mame totiz 3 mirrory a 2 neRAID particie)

> Pozeral som stranky Dellu, maju samozrejme tabulku kompatibility s RHEL
> a SUSE , stalo sa mi uz vsak pri HP, ze mali deklarovanu kompatibilitu ,
> no ta bolo vo formate binarneho driveru pre konkretny release RHEL.
>
> Ja by som chcel na masinu dat asi nejaky Debian, takze by som sa chcel
> uistit ze vsetky podstatne drivery su volne dostupne. Mate niekto s
> tymito servermi skusenosti ?

mame tam gentoo takze RHEL driverom to nebude :)
Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.