[linux] tuhne convert z ImageMagick

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Říjen 8 12:12:38 CEST 2007

dik za vycerpavajucu odpoved. problem je ale, ze neviem presne kedy to
nastava. ono na to mozem den cakat a nic. problem je, ze ked toto
spravi, tak to dost vytazuje system a su tym blokovane ine potrebne
sluzby, tak sa s tym nemozem dlho hrat. skusim to zatial nejak obist...

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises