[linux] Dell Latitude D800 (D8x0) - MDK - Zopar drobnosti.

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Úterý Říjen 9 22:35:45 CEST 2007

Zdravim...

No jako to zhrnut..novy notebook = nove problemy,
aj ked to co ma trapi su uz len "prkotiny"...
(kedze problem s cpufreq vyriesi iba kupa 90W adapteru)

Pouzivam MDV 2007.1 (Spring edition)..
mam to uz celkom odladene..ale nieco nefunguje ani po citani z google..

1. Vypinanie WiFi anteny
wifina je Intel2200Pro, vypnutie anteny pomocou Fn+F2 ide, jej zapnutie
uz je niekedy problem,
nie vzdy nabehne "LINK", a nie vzdy pomoze restart siete ci karty..
Funguje to niekomu spolahlivo ..???

2. Ovladanie hasitosti
Pomocou "Volume Buttons" alebo Fn+PgUp/PgDn/End je bez efektu, pokial
nieje navolena klavesnica
Dell Inspirion pre X server, vtedy su tieto klavesy "namapovatelne",..
ale aj napriek tomu ze by som cielene isiel nieco mapovat, Kmix ovlada
hlasitost "Master MONO" miesto "MASTER"
zvukovka je intel8x0 (Sigmatel), ovladac Alsa, nahodou nemate tusenia ci
a kde "to moze byt namapovane" (takto zle)..

3. Ovladanie "externeho konektoru VGA" a prepinanie kozoly z X do "shell
(FB)"
Zase klavesa Fn+F8 neurobi nic, Grafika Nvidia GF5650 256MB RAM, modul
pre X je origo z distra,..
"obraz jak cumel" aj co to na TV-OUT som dostal pri rozliseni (iba)
1024x768..ale externu zasuvku som nijako nedonutil,
(este presmejdim nejake tie konfiguracie xorg.conf)
a pri "prechode" z X prostredia na shell  mam "sem-tam" velkost fotnotu
porovnatelnu z EGA rozlisenim, a to pri framebuffery 1280x960
(tu mam ale taqmer 100% podozrenie na chybicku v module pre nvidia-kernel),
a pri "navrate" zo shellu (toho dobreho, bez imitacie EGA) nas5 do X
(KDE - GNOME), mi zostane cierna obrazovka s kurzorom mysi.
(server Xorg)
Sprava sa to aj niekomu inemu tako z nvidia grafikou ..??

..dakujem za namety podnety..a pod..

(P.S. - Ak ziadnu z tychto zavaznych otazok nevyriesime, nic sa nestane)