[linux] aka VPN

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Úterý Říjen 16 10:47:02 CEST 2007

> toto mas skade?

sorry, apt-cache output bol z mojho ubuntu desktopu

> v tomto pripade sa vsak dost meni zadanie :)

hm, to vyzera ze nebude nieco ako 'vsetko v jednom'

hlavne nechcem velky overhead; 'klasicky ipcec' myslis ipsec-tools +
racoon daemon?

aka je vyhoda potom v rieseni ako openswan?

martin.