[linux] Dell Latitude D800 (D8x0) - MDK - Zopar drobnosti.

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Úterý Říjen 23 13:14:25 CEST 2007

Mne nie - ale nehral som sa s tym a bavim sa o Etchi.

BTW: Odporucam skusit Gutsy - vsade, kde som skusal instalovat po tom,
co vysiel RC1 (niektore Trible - asi 5 robili problemy), tak mi az na
X850 (Ati v PC) ide vsade aj Hibernate aj StR.
Aky je rozdiel medzi StR a Hibernate?

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com