[linux] Dell Latitude D800 (D8x0) - MDK - Zopar drobnosti.

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Úterý Říjen 23 13:41:21 CEST 2007

On 10/23/07, Mike <mike at spinet.sk> wrote:

> StR je suspend to RAM - ulozi data o stave procesoru a driverov do RAM a
> vypne vsetko okrem RAM (S3 stav)
> Hibernate by malo byt suspend to disk  - ulozi vsetky data vratane RAM
> na disk a vypne masinu v podstate uplne (S4 stav)
>
> S3 je rychlejsie, ale nesmies odpojit napajanie, V S4 mozes masinu
> odpojit od elektriny a po nastartovani nabehne do povodneho stavu.

Ano, dakujem, viem. :)

Pytal som na StD (nie StR = preklep = sorry) vs. Hibernate (co je IMHO to iste).
Ale podla Kocurovho (?) prispevku to vyzeralo (ze mozno) to nie je to iste.

> Hibernate by malo byt suspend to disk  - ulozi vsetky data vratane RAM
> na disk a vypne masinu v podstate uplne (S4 stav)

BEZ: "v podstate". Ako sam pises, mozes odpojit masinu od el. aj na 2
roky a vymenit HW (CPU, MOBO, RAM). Pokial ostane rovnaky chipset a
mnozstvo RAM, LAN a pod. karty, tak sa casto rozbehne (aj ked
production use neodporucam) aj na inej (aj vyrobca, nielen kus)
maticnej.
(Dokonca aj W2000 Hibernate som takto testoval a rozdychal.)

***
Sorry za preklep a time_wasting a za inych (kt. sa to zide) diky za odpoved :-)

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com