[linux] pam.d & radius

Ing. Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Středa Říjen 24 14:13:40 CEST 2007

Zdravim. Mam problem s nastavenim autorizacie pomocou radius servera.
Pouzity system ubuntu 7.10. Naistaloval som modul pam_radius_auth, ten
si vytvoril subor /etc/pam_radius_auth.conf > do neho som zadal host,
port, secret, time. V /etc/pam.d som nastavil:
common-auth:
auth sufficient pam_radius_auth.so ignore_unknown_user
auth required pam_unix.so nullok_secure
common_account:
account sufficient      pam_radius_auth.so ignore_unknown_user
account sufficient      pam_unix.so use_first_pass
account required        pam_deny.so
common_session
session sufficient      pam_radius_auth.so
session required        pam_unix.so
session optional        pam_foreground.so
common_passwd
password   sufficient  pam_radius_auth.so
password   required   pam_unix.so nullok obscure md5

Ked sa skusim prihlasit tak mi vypise hlasku "Login incorrect". Na
radiuse je v logoch ze autorizacia je OK. Naistaloval som aj Freeradius
kvoli "radtest" a ten je Accept. Vychadza mi z toho ze radius je OK a
chyba je niekde u mna - ale kde?