[linux] Dobry Den!

Pátek Říjen 26 09:03:41 CEST 2007

On 24.10.07 16:08, Tomas Sabol wrote:

1. nastav si zalamovanie riadkov na rozumnu dlzku (72 az 76 znakov je
slusne)

> Dobry den! Chcel by som sa opytat, chces som si nainstalovat linux ubuntu,
> rozdelil som si hdd, aby som mohol preformatvat particiiu na ext2, no a
> ked som to daval instalovat, tak korenovy subor som dal na tu volnu
> particiu, s tym, ze ju aj zformatuje, ale ako swap( co som prve nevdel na
> co sluzi, teraz uz som sa dozvedel), tak som dal na zaplneny hdd, ale som
> dal bez preformatovania, a pocas instalacie mi napisalo nejaku chybu, a
> teraz mi ten HDD nechce otvorit, lebo ako je teraz preformatovany na swap,
> ale ked si dam vo windowse spravu hdd, tak mi tam najde ten hdd, a ze aj
> [...]

Obavam sa ze program na odzapisanie dat v linuxe neexistuje. Potrebujes
program na rekonstrukciu NTFS filesystemu, co je mimo zamerania tejto
konferencie.

- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.