[linux] Dobry Den!

Peter Fordinal pf2000 na inMail.sk
Středa Říjen 31 16:31:28 CET 2007

Vobec mi nezalezalo na zakladnych pravidlach slusnosti hoci aj tie su
dolezite. Ide a islo o vec:
Ten clovek sa dostal do problemov preto, lebo vlastnou chybou dovrzal
instalaciu LINUXU. (Komu z tych, co su v tejto konfere, sa nieco podobne
nepodarilo ?) A preto sa prirodzene a spravne obratil o pomoc prave na tuto
konferenciu. A z jeho popisu problemu vyplyvalo, ze jednoduchou zmenou typu
particie sa problem pravdepodobne odstrani (a to sa v linuxe spravit da
- vid reakcie inych).

Clovece zosadni obcas zo svojich vysin na zem, lebo ta raz z nich niekto zhodi.
A potom ti mozem popriat jedine hladke pristatie...

Vies ono ma tie reakcie superodbornikov uz davno prestali bavit, pretoze si
este stale pamatam, ako ma kedysi ako totalneho zaciatocnika zrali.
Byt zaciatocnikom este neznamena, byt blbcom a naopak.

Ja osobne si tuto konferu uz dlhsiu dobu iba citam. Akosi to vsak s nou ide
dolu vodou a ked sa tak nad tym zamyslim, ani sa niet co cudovat.

Len mi je to luto.
PF