[linux] SAMBA Server - autentifikacia voci Samba PDC SOLVED

Mike mike na spinet.sk
Středa Září 12 10:49:39 CEST 2007

Mike wrote:

> Ta hviezdicka tam je. Skusal som ale aj IP adresu aj meno stroja, v tom
> to nie je. Vyzera ze komunikacia s PDC ide bez (vacsich) problemov - v
> debug vypise vidim ze dostane zo servera adresar s profilom, skupiny a
> podobne. Problem je skor lokalne.
>
> Zistil som tiez ze mi nejde wbinfo -g - nevypise domenove skupiny a
> napise chybu , tiez nemozem pouzit napriklad chown DOMENA\\USER subor -
> to napise INVALID USER.
>
> Jedine co som nasiel na nete je vypnut NSCD, co pustene nemam.
>
> Verzie samby su samba-3.0.23a-1.fc4.1 na PDC (FC4) a  na druhom serveri
> [...]

Zdravim,
tak problem bol nakoniec na stolicke :)
Pouzivatelov som mapovanych mal, nemal som vsak do samby na PDC mapovane
vobec ziadne groupy ani len default Domain Admins a Domain Users...

Po pridani default group a tiez jednotlivych skupin pouzivatelov sa to
vsetko rozbehlo normalne.

Mike