[linux] samba - vista

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Čtvrtek Září 13 23:10:42 CEST 2007

Ahoj,

funguje mi Vista so Sambou, ale musi to byt dostatocne nova Samba. Ja
mam teraz 3.0.26a a ta funguje bez problemov, ale napriklad Samba co je
v Debian Etch sa s Vistou nekamaratila. Konkretne Windowsy mrzli pri
prezerani Sambou vysharovanych adresarov az kym vyprsal nejaky timeout
(s celym Windowsom sa nedalo nic robit okrem hybania mysou).

Cize nova Samba ide, ale neskusal som ziadne srandicky ako pripajat
Vistu do domeny beziacej na Sambe, len jednoducho vysharovanie home
adresara z Linuxu.

zdravim,

Matus

--
Matus Horvath

e-mail: matus na mujmail.cz
jabber: horvo na jabber.sk   ICQ: 33936477   MSN: matus na mujmail.cz