[linux] samba - vista

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Pátek Září 14 09:20:47 CEST 2007

mne ide prave v sambe .... o domenu

vsetko ostatne mi ide .. co sa jedna o pracovnu skupinu

mam nove a aj stare Samba servre .. skupina mi ide vsade

skusal som aj tu srandu v registroch co bolo treba robievat na XP
pozeral som aj local security

ale pripojenie do domeny mi hlasi ze nemam platne meno heslo ;o)

ale to mi hlasi iba na viste .. vsetky ostatne WIN mi slapu ..
len teraz mam dve visty tak nad tim lamerim ;o))))
vzdy potesi moje kludne nervy ten WIN ;o)))

inak dik

----- Original Message -----
From: "Matus Horvath" <matus na mujmail.cz>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Thursday, September 13, 2007 11:10 PM
Subject: Re: [linux] samba - vista

Ahoj,

funguje mi Vista so Sambou, ale musi to byt dostatocne nova Samba. Ja
mam teraz 3.0.26a a ta funguje bez problemov, ale napriklad Samba co je
v Debian Etch sa s Vistou nekamaratila. Konkretne Windowsy mrzli pri
prezerani Sambou vysharovanych adresarov az kym vyprsal nejaky timeout
(s celym Windowsom sa nedalo nic robit okrem hybania mysou).

Cize nova Samba ide, ale neskusal som ziadne srandicky ako pripajat
Vistu do domeny beziacej na Sambe, len jednoducho vysharovanie home
adresara z Linuxu.

zdravim,

Matus

--
Matus Horvath

e-mail: matus na mujmail.cz
jabber: horvo na jabber.sk   ICQ: 33936477   MSN: matus na mujmail.cz