[linux] transparent firewall

Ing. Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Úterý Září 18 13:52:15 CEST 2007

Zdravim mam router OpenNa s jadrom 2.4.20-1, giptables a squid
2.5stable2. Vsetko funguje super ale potrebujem proxy server nastavit
ako transparentny t.j. aby uzivatelia nemuseli do svojich prehliadacov
manualne pisat adresu a port proxy. Na webe som sa docital ze to funguje
na jadrach od verzie 2.4.18 a verzie squidu 2.4. Rozumel som to proste
tak ked nakopirujem do squid.conf tieto riadky, tak som za vodou - ale
nie som.
httpd_accel_host virtual
httpd_accel_port 80
httpd_accel_with_proxy on
httpd_accel_uses_host_header on
vsetko funguje len ked mam manualne zadam proxy. Kde mozem robit chybu
/teda urcite ju niekde robim ;-) /
Dakujem vsetkym za pripadne odpovede.