[linux] WPAD - konfiguracia

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Úterý Září 18 17:07:19 CEST 2007

Ahoj
mozno je ciastocne riesenie transparentne proxy,
neda sa tam ovsem nastavit HTTPS.

na default GW, pre danu siet nastavis, aby vsetok traffic smerujuci na
port 80 preroutoval cez tvoj proxy server , ( okrem proxy servra
samozrejme ;) ).

a na proxy servri nastavis , ze vsetko co ide na port 80 redirectnes na
localhost port proxy servra. Ovsem proxy server to musi podporovat.