[linux] WPAD - konfiguracia

Kocur Kocur na erbe-ba.sk
Středa Září 19 11:02:18 CEST 2007

no..
problem by to byt nemusel.. keby..

proxy je len jeden, momentalne na IP xx.40.101.9
stary WInPROXY bezal niekedy na tejto IP..
a skusobny bol na xx.40.99.9

prevadzky su v BA,NR,NZ, MI, KE.. a maju rozne subnety..99-105.x
a je to dohromady vyse 380 PC po celom slovensku...
takqe pokazde prenastavovat proxy v IE, ma uz akosi prestava bavit..
..aj ked vecsine Pc sa to da natlacit cez active directory

WPAD je zavisle od DNS mena..
a ja mam 7 samostatnych DNS pre Active Directory, cize si "iba pridam" 7 dns
zaznamov

connect na 80ku uzivatelia nemaju povolenu, a ak, tak iba na vybrane
"lokalne adresy"..
a jediny kto moze ista priamo na "web", su servre a admini..