[linux] LugCon 15

Lukáš Staňa lukas.stana na gmail.com
Středa Září 19 14:42:17 CEST 2007

Ahojte,

ja len podotknem, ze ked niekto chce ist z trolejbusu rovno na intrak, tak
je lepsie vystupit na Obchodnej, pretoze z Fatranskej je to celkom fajn kus
cesty a ked je clovek z daleka a ma so sebou aj nejaky ten ultraneprenosny
notebook, tak je to drina :)
Btw, za ubytko plati sa vopred, alebo pri prichode/odchode? Som zvedavy na
tie apartmany :)

LS