[linux] samba & vista

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Úterý Září 25 12:00:00 CEST 2007

Zdravim.....

uz som tu ncrtol ... problem samba & vista

porobil som co som vedel....
mam RH8 kde to potrebujem rozbehnut ;o)
na sambe 3.x.x  sa mi rozbehlo  vsetko co som od toho chcel .. domena + profil

ale potrebujem to rozbehnut na sambe 2.x.x

v podstate samba je rozbehnuta .. viem sa bez problemov dostat na zdielany disk viem tam R W X
viem sa dostat aj na zdielany disk co ma passwd ...
teda znamena to ze z visty viem zadat  uzivatela s heslom co mam na linuxe

ale ked ju chcem dat do domeny tak vista mi zahlasi ze meno alebo heslo je nespravne

....... a toto mi na sambe 3.x.x nerobilo ....

vie niekto k tomu nieco povedat?

dik
 pali