[linux] samba & vista

Jakub Ondrusek yak na gmx.co.uk
Úterý Září 25 19:25:45 CEST 2007

Ak si dobre pamatam, Windows XP so Sambou 2 chcel nejake zmeny v registroch, vobec neviem, ako je
to s Vistou, ale pri XP to chcelo zmeny v nasledujucich klucoch:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\netlogon\parameters
"RequireSignOrSeal"=dword:00000000

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\System\CompatibleRUPSecurity
=dword 1

a potom v gpedit.msc:

Computer Configuration\Administrative Templates\System\User Profiles\Do not check for user ownership of Roaming Profile Folders
(zaskrtnut)

Netusim, ci ma Vista nieco take, ale co sa XP tyka, tak Samba 3 uz nic taketo nepotrebuje..

Jakub Ondrusek