[linux] samba & vista

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Středa Září 26 13:48:14 CEST 2007

toto ma aj celkom hlavu a patu ;o)
ale ja mam v protokole zapnute ze NetBios pouziva
ale nieco na tom bude .... v tomto smere...

----- Original Message -----
From: "Kocur" <Kocur na erbe-ba.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, September 26, 2007 1:10 PM
Subject: Re: [linux] samba & vista

No moc som to neskumal..
lebo Vistu som jeden vecer nainstaloval, a ten isty vecer aj zmazal..
ale pri nastavovani TCP/IP som nikde nenasiel "kolonku" NETBIOSu..
(co je mozno sposobene tou konkretnou verziou Visty; Home, Standard Edition
a pod..je ich tolko ze clovek ftom ma hokej)
...a pokial si dobre pametam, Samba 2.x ide po NETBIOSe..
...co sa tyka funkcie DomainControleru....
Cize ak je to starsia verzia Samby, tak asi fungovat nebude...

Ja som sa Vistou pripojil na Share adresare, ale priradenie do domeny neslo.
a ani som to nejako nemal potrebu skumat,skusat.