[linux] CPUFREQ - Notebook s iCentrino

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Čtvrtek Září 27 09:59:39 CEST 2007

Ja by som poprosil poslat v prilohe \etc\cpufreqd.conf Daju sa tam
zapisat fakt zaujimave veci, ktore clovek prehliadne, ale stroj nie.
Existuje aj sposob na "debug" tohoto konfigu. Teda, ze ti cpufreq
daemon pise, ze ktory rezim zvolil a preco. Ja som takto prisiel na
prehrievajuce sa cpu. (stacilo potom zmenit teplotu pre prechod do
powersave rezimu a islo to 24/7 na 100%)

Thursday, September 27, 2007, 7:27:42 AM, you wrote:

> Ako vtedy vyzeraju vysledky prikazov:
> cat /proc/cpuinfo
>   - hlavne model name, ci spravne detekuje procesor
> cat
> /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_available_frequencies
>   - zoznam dostupnych frekvencii
> Pripadne dalsie z toho adresara:
> /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/

> A co sa stane, ked sa pokusis zmenit frekvenciu pomocou:
echo 1800000 >>/sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_cur_freq

--
Best regards,
 LuVar                            mailto:varga.lubomir na orangemail.sk