[linux] CPUFREQ - Notebook s iCentrino

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Čtvrtek Září 27 14:48:22 CEST 2007

Hmmm, nevidim nic, co by to mohlo sposobovat. Aky rezim (gover...) je
aktivny? Popripade, skus vyradit pravidlo cpu too hot. Ja pouzivam
takto:

# CPU Too hot!
[Rule]
name=CPU Too Hot
acpi_temperature=70-100
cpu_interval=50-100
profile=Performance Low
[/Rule]

Ak nie, mrkni man cpufreq* Popripade, ked sa odlepim od okien, mrknem
to a napisem.

Thursday, September 27, 2007, 12:52:19 PM, you wrote:

cpuinfo ..>>
> model name   :Intel(R) Pentium(R) M processor 1.80Ghz

> dostupne frekvencie su 1800000 1800000 1600000 1400000 1200000 1000000
> 800000 600000

> taqze tu zda sa problem nieje..

> tu je vypis /etc/cpufreqd.conf

> # this is a comment
> # see CPUFREQD.CONF(5) manpage for a complete reference

> [...]

#exec_post=echo 8 >> /proc/acpi/sony/brightness
> [/Profile]

> [...]

#exec_post=echo 5 >> /proc/acpi/sony/brightness