[linux] CPUFREQ - Notebook s iCentrino

Kocur Kocur na erbe-ba.sk
Čtvrtek Září 27 16:11:51 CEST 2007

No taqze sa este vrtam aj v BIOSe
a je tam kolonka AC Adapter Warnings : Enabled/Disabled
a v popise pisu nieco ako, upozornovat pri zapojeni adaptera z nizkou
kapacitou
(low-power ac adapter)
taqze moj problem bude asi "samoriesitelny", aj ked som sa doteraz z takym
cimsi nestretol..

este dodam ..
pri chode na baterku (s vypnutym cpufreqd)
scaling_cur_freq 1400000  ( tato hodnota za meni od 800000 do 1400000 )
scaling_driver centrino
scaling_governor ondemand
scaling_max_freq 1800000
scaling_min_freq 600000

a po rpipojeni adaptera
scaling_cur_freq 600000
scaling_governor performance
scaling_max_freq 600000
scaling_min_freq 600000

a pokial notebook nevypnem a znova nezapnem..
sa to nezmeni..., restart nepomaha...

..SUPER NIE ... :?