[linux] CPUFREQ - Notebook s iCentrino

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Čtvrtek Září 27 19:39:22 CEST 2007

..no nic ine nebezii..
iseil som upne bez Xservra..

pri starte sa spusta acpi, acpid, cpufreq a cpufreqd

toto vsetko som vypol..
skusal som to potom spustat postupne, ..
loadol modul speedstep_centrino manualne..
frekvenciu menil pomocou "echo"..
na baterke mi co frekvenciu meni..

ako nahle pripojim adapter, tak to cele padne na 600MHz..
a pri pokuse prikazu echo ..dostanem hlasku Pristup odmietnuty..

taqze neviem..
idem skusit sWINstwa..
stahol som z intelu nejaku utilitku Speedstep
..co to bude robit..