[linux] Virtualizacia

Ing. Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Úterý Duben 8 20:23:13 CEST 2008

Dobry den.
Chcel by som poradit pri vybere riesenia.

Mam notebook s 2x2GHz procesor s 3GB pamate. Chcel by som vyskusat
virtualizaciu t.j. linux ako hostovsky system - opensuse 10,3 v lete
novy 11,0 a pod nim spustit jeden windows xp prof.

Teoriu o virtualizacii trosku ovladam, kedze som s tymto riesenim trosku
experimentoval na servery /vmware server/. Mna momentalne zaujima vas
nazor, ktory z tychto systemov je najmenej pazravy na systemove
prostriedky resp. najoptimalnejsi na toto riesenie /nemyslim pazravost
windowsov ale pazravost napr. beziaceho samotneho vmware servera/.

Dopredu dakujem za vase nazory a rady.
Rudo