[linux] Virtualizacia

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Úterý Duben 8 23:49:58 CEST 2008

Ahoj.

Neviem, ake je optimalne riesenie, ale kedze chces win pustit pod
hostitelskym lin, tak xen a podobne riesenia odpadaju. Ine riesenia co
poznam su spominany vmware, virtual box a paralex (alebo tak dajak.
ich domena su macosy).

Co do pazravosti neviem, ale kvoli licencii som zvykol pouzivat
virtualbox, ale iba na studentske experimenty.

Asi som nepomohol. Zoznam moznych rieseni by som vsak rad nechal na
doplnenie. (existuje i daco ine na tento problem?)