[linux] X - window manager with keyboard control + focus NOT on mousemove

Marek Ondrej linux-sk na ondrejovci.de
Středa Duben 9 11:43:07 CEST 2008

Este tu nemas spomenute xfce4 a xfwm4 krasne optimalizovane oknove managery
aj na pomalsie masinky jednoduche skoro ako windows s lookom skoro ako KDE.
Je to v kazdej poriadnej distribucii.
btw. Zmenit focus zo stareho x-unixoveho na klikaci nieje snad nikde problem,
rovnako ako hotkeys, ktore su obvykle vsetky na jednom mieste a je mozne v
grafickom prostredi ich zmenit.
Ak nenajdes co hladas tak predsalen by som skusil to GNOME alebo KDE mozno to
bude presne to co hladas. (KDE ma dokonca celu temu ako windows - 3-4 kliknes
a mas vsetko tak ako si zvyknuty)

Marek

Monday, 7. April 2008 P.Kucerak: